بازاریابی شبکه های اجتماعی​

با فراگیر شدن شبکه های اجتماعی و افزایش چشم گیرکاربران آنها، اهمیت حضور دراین شبکه ها و دستیابی به هزاران مخاطب بالقوه و همچنین تاثیر مارکتینگ یا بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing یا SMM) بر کسی پوشیده نیست. روبیک مارکتینگ به شما کمک می کند تا مخاطبان هدف خود را از بین میلیون ها کاربر شبکه های اجتماعی شناسایی کنید و با حضور هوشمندانه و هدفمند در فضای مجازی، انتخاب شبکه اجتماعی مناسب و همچنین تولید محتوای خلاق، جذاب و متناسب با رسانه مورد نظر، مخاطبان هدف را به مشتریان دایمی و وفادار خود تبدیل کنید.

موفقیت برند شما از طریق شبکه های اجتماعی

با کمک شبکه های اجتمای می توانید با کاربرنتان بیشتر تعامل کنید و برندینگ خود را بهبود دهید.

تدوین استراتژی

روبیک مارکتینگ با آگاهی از اهداف شما و ترسیم وضع موجود و پرسونای مخاطبانتان، نقشه راه و برنامه استراتژیک برای رسیدن به وضعیت مطلوبتان را در شبکه های اجتماعی مشخص می نماید.

تولید محتوا

تیم تولید محتوای خلاق و متخصص روبیک مارکتینگ، دانش کامل نسبت به ویژگی ها و استانداردهای محتوای ارزشمند و اثربخش را دارد و انواع محتوای گرافیکی، متنی، صوتی و ...را متناسب با نیاز شما و شبکه اجتماعی مورد نظرتان، تولید می نماییم.

مدیریت شبکه های اجتماعی

اگر چه تولید محتوا خوب نقش اساسی در موفقیت شما دارد اما باید بدانید که محتوا را به در چه زمان و مکانی و به چه نحو منتشر کنید تا بیشترین تاثیر گذاری را داشته باشید.روبیک مارکتیگ با انتشار پست ها و آنالیز اثربخشی آنها، مدیریت شبکه های اجتماعی شما را بر عهده می گیرد.

چرا اینستاگرام مارکتینگ؟

 به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه‌های اجتماعی  در ایران و سایر کشورهای جهان به شمار می‌رود و میلیون‌ها کاربر فعال در این شبکه اجتماعی فعالیت می‌کنند.

توجه به کسب و کارها

80٪ از کاربران اینستاگرام، حداقل یک پیج بیزنسی را در این شبکه دنبال می کنند. این آمار اثبات می کند اینستاگرام بستر مناسبی برای کسب و کاراست.

کشف محصولات جدید

60٪ از کاربران (یعنی 600+ میلیون نفر) محصولات جدید را در اینستاگرام جستجو و کشف می کنند.

تاثیر گذاری

75 درصد از کاربران پس از مشاهده یک صفحه اینستاگرام دست به اقدام می زنند. مثلا محصولی را خریداری یا به آدرس سایت مراجعه می کنند.

آگاهی از برند

65% از پست های اینستاگرام توسط برندها منتشر می شود که توضیحاتی درباره برند و محصولاتشان را به اشتراک می گذارند.

شبکه های اجتماعی موردعلاقه مشتریان خود را پیدا کنید

هر یک از شبکه های اجتماعی نیازمند استراتژی و محتوای منحصربفرد خود هستند ما در روبیک مارکتینگ با توجه به اهداف و پرسونای مخاطبان شما، رسانه مناسب شما را انتخاب و برنامه بازاریابی ویژه آن رسانه را تدوین می نماییم

بازاریابی در لینکدین

اگر چه خیلی از کسب و کارها به لینکدین کمتر توجه می کنند اما این شبکه اجتماعی رسانه بسیار مناسبی برای ارتباطات کاری و حرفه ای است و توصیه ما این است که از این شبکه به ویژه اگر کسب و کار شما از نوع B2B هست غافل نشوید

بازاریابی در تلگرام

علی رغم فیلترینگ، تلگرام یکی محبوب ترین پیام رسان ها در بین ایرانیان هست و با توجه به امکانات خوب این پیام رسان، امکان انواع تبلیغات بازدیدی، کلیکی، نصب و… در این شبکه اجتماعی به خوبی محیا هست.

بازاریابی در توییتر

با توجه به افزایش محبوبیت توییتر این روزها این شبکه به یکی از رسانه های مفید و تاثیرگذار در دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده است اگرچه برای موفقیت در این شبکه اجتماعی نیاز به شناخت دقیق مخاطبان و تولید محتوای مناسب این رسانه می باشد

بازاریابی در یوتیوب

اثر بخشی و ویدیوهای تبلیغاتی بر کسی پوشیده نیست بنابراین ویدیو مارکتینگ یکی از شاخه های مهم بازاریابی محتوایی محسوب می شود و یوتیوب را می توان محبوب ترین رسانه برای انتشار ویدیو بشمار آورد و از ظرفیت این رسانه برای انتشار ویدیوهای وایرال استفاده نمود.