مشاوره و تدوین استراتژی بازاریابی آنلاین

اگر یک برنامه مشخص، مکتوب و اثربخش برای دیجیتال مارکتینگ خود ندارید، از همین حالا خودتان را برای یک شکست سنگین آماده کنید. مشاوره و تدوین استراتژی بازاریابی آنلاین به شما کمک می کند در راه درست قرار بگیرید.

نقش دیجیتال مارکتینگ در رونق کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست اما دیجیتال مارکتینگ یک حوزه بسیار وسیع هست و نمی شود یک نسخه جامع برای هر کسب و کار ارائه کرد و  برای اثربخشی آن باید راهکار ها اختصاصی و متناسب با هر کسب و کار باشد.

موفقیت یک کسب و کار در بازاریابی دیجیتال با اتخاذ استراتژی مناسب شروع می شود ما اینجاییم تا این استراتژی را برای شما مشخص کنیم.

فرایند تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ

مشاوره و تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ یعنی اینکه بدانیم مقصد ما کجاست و بهترین را برای رسیدن به این مقصد چیست اما قبل از انتخاب مقصد و مسیر باید درک واقع بینانه از وضعیت موجود خود و شناخت جامع از وضعیت بازار، مشتریان و رقبای خود داشته باشیم.

به طور کلی ما در رایز مارکتینگ، برای هر کسب و کاری برنامه استراتژیک دیجیتال مارکتینگ را در ۴ گام زیر تدوین می نماییم: تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ

تعیین هدف دیجیتال مارکتینگ

تعیین اهداف

تحلیل وضع موجود در بازار

تحلیل وضع موجود و بازار

وضعیت مطلوب دیجیتال مارکتینگ

ترسیم وضع مطلوب

برنامه گذار

تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ در شیراز

ما چه کار میکنیم؟

ارائه راه حل های مقرون بصرفه، خلاق و هوشمندانه بازاریابی دیجیتال 

ما با طراحی و تدوین استراتژی بازاریابی آنلاین به شما کمک میکنیم که:

راه رسیدن به اهدافتان را با استفاده از روش های کارآمد پیدا کنید

مخاطبان هدف خود را شناسایی و درک درستی از پرسونا، نیازها و روش های تعامل با آنها داشته باشید.

با تبلیغات موثر تر و پر بازده تر ، هزینه های خود را به طور چشمگیری کاهش دهید.

فرصت های موجود در بازار بهترین استفاده رو کنید و ریسک های پیش روی خود رو کاهش دهید.

تدوین استراتژی بازاریابی آنلاین در شیراز

پیاده سازی چرخه کامل دیجیتال مارکتینگ

ما استراتژی های بازاریابی را برای ایجاد موفقیت پایدار شما در بلند مدت طراحی میکنیم نه رسیدن به دستاورد های کوچک در کوتاه مدت

 

برنامه ریزی

تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی آنلاین  با توجه به اهداف شما و اقدامات لازم برای دستیابی به آن

اجرا

اجرای صحیح برنامه تدوین شده و پیاده سازی راهکارهای ارائه شده

پایش

پایش برنامه اجرایی و آنالیز و تحلیل نتایج برای تعیین اثربخشی برنامه

بهبود

بهبود مستمر برنامه اجرایی در قالب اقدامات اصلاحی یا اقدامات پیشگیرانه