آنالیز و تحلیل در دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ بدون آنالیز یا رصد و اندازه گیری فرقی با بازاریابی سنتی ندارد. در هریک از کانال های بازاریابی آنلاین می توان تعاملات کاربران، کمپین ها و مخاطبان و... را رصد و داده های بدست آمده را تجزیه و تحلیل نمود و با توجه به نتایج حاصله استراتژی بازاریابی خود را بهبود بخشید. هر یک از کانال های بازاریابی نیازمند ابزار و تکنیک های خاص خود جهت آنالیز و تحلیل هستند. تیم رایز مارکتینگ در انتخاب و پیاده سازی ابزار مناسب، جمع آوری داده ها، تجزیه و تحلیل آنها و ارائه ی گزارش های آماری به شما کمک می نماید که، نقاط ضعف و قدرت شما شناسایی می کند و با توجه به آنها استراتژی بازاریابی شما را بصورت مداوم بهبود می بخشد.

با تحلیل گذشته کسب و کار آنلاین خود
آیندۀ بهتری برای آن رقم بزنید.

آنالیز و تحلیل در دیجیتال مارکتینگ مجموعه ای از فرآیند های  اندازه گیری، تجزیه و تحلیل و مدیریت عملکرد استراتژی بازاریابی برای به حداکثر رساندن کارآیی و بهینه سازی نرخ بازگشت سرمایه (ROI) است. آنالیز و تحلیل در دیجیتال مارکتینگ بینش و تحلیلی ایجاد می کند که بازاریاب ها را قادر می سازد موثرتر باشند و اتلاف بودجه بازاریابی را به حداقل و در نهایت کارایی تیم فروش را به حداکثر برسانند.

بهبود عملکرد
با بهینه سازی قیف بازاریابی

رصد و ردیابی تعاملات کاربرانتان، به شما کمک  می کند که متوجه شوید در هر مرحله از قیف بازاریابی چه درصد از کاربرانتان ریزش و چه تعدادی  به مرحله بعد می روند. تیم رایزمارکتینگ با جمع آوری این داده ها و آنالیز آنها، نقاط ضعف شما را شناسایی و با ارائه راهکار جهت رفع آنها، نرخ تبدیل شما را بهبود و قیف بازاریابی شما را ارتقا می دهد.

اگر نتوانید چیزی را اندازه گیری کنید، نمی توانید آن را مدیریت کنید.
اگر نتوانید آن را مدیریت کنید ، نمی توانید آن را بهبود بخشید.

رایز مارکتینگ چه کمکی به شما میکند؟

ما نقاط ضعف و قوت شما را مشخص و راهکار های اختصاصی برای رشد کسب و کار شما را ارائه می دهیم.

آنالیز وب سایت

آنالیز اطلاعات وب سایت و رفتار کاربران باعث می شود، کاربران و کانال های ورودی آنها را به درستی شناسایی کنید. ما معیارهای آنالیز وب سایت شما را مشخص و با ابزارهای روز دنیا آنها را برای شما اندازه گیری می کنیم.

آنالیز شبکه های اجتماعی

با توجه به اهداف کسب و کار و کمپین های شما ، معیار های آنالیز شبکه های اجتماعی می تواند متفاوت باشد. ما این معیارها را برای شما مشخص و با ابزارهای سازگار با هر یک از شبکه های اجتماعی آنها را برای شما ارزیابی می نماییم.

آنالیز اپلیکیشن

ما با استفاده از ابزارهای Analytics و Attribution مناسب کسب و کار شما هم داده های درون اپلیکیشن و هم مسیر رسیدن کاربران به اپلیکیشن شما را تحلیل و گزارش های کاربردی را به شما ارائه می دهیم.